20 April

Hejsan :)

Har nyss tvättat håret snabbt, ska fläta det snart :)

Adrian och Nanding gick för ungefär en halvtimme sen, vi har sjungt singstar ! Elr, jag och Nanding har :)
Innan Nanding kom satt jag o Adrian o försökte borsta Bingo och Bamsää..INTE KUL !

Jag lovar, Marsvinen är helt galna..Och på tal om marsvin.. Praoen idag gick skit bra..När jag o Oskar för första gången fick tömma alla burar HELT själva så rymmde såklart Damp (kanin) Och två så marsvin..så vi fick kräla lite på golvet :) Mysigt va ?

Annars gick det jätte bra, Johan kom på besök ! Han fick hjälpa mig med en massa saker, men tyvär så fick han en kattlåda i skallen..(aa) Vi hade inte så jätte mycket att göra idag tycker jag..Menmen.

Och..jag blev Helogon ! :D *glad,glad,glad*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: