19 April

Hejsan!

Nu är Första prao veckan är över, imorrn börjar nästa. Vill nästan inte börja skolan igen sen, tycker att det här är så jävla kul. Trivs så sjuukt bra på min Praoplats !

Ser att jag inte berättat något om min prao alls :O Jag är iaf på Djurmagasinet, börjar 09.00 och slutar 16.00. Börjar alltid med att ge alla djur ny mat och nytt vatten, sen får man nya uppgifter efter hand, gör allt från att bygga ihop burar till att inventera varor. Sjuuukt kul ! och när det abolut inte finns något att göra är det bara att sätta sig med ett litet djur i knät och gosa lite. Men jag är inte själv där, praoar tillsammans med Oskar. Vi har det så kul tillsammas på det där stället, skrattar verkligen hela tiden :) Efter Praoen och på Luncherna möter vi alltd Anton och Arvid. Ibland möter vi också Petra, Jossan, Emmeli och Natha B. Personalen där är också sjuuukt underbara, åh ! Älskar det stället. Gratis godis också ;) Hundgodis, jävligt gott (a)

Nu i helgen har jag vart med Natha, sov hos henne så vi bjöd över Johan och Martin och lagade Potatisgratäng och Lövbiff. När vi ätit kollade vi på "made" och väntade på att Filip skulle komma, och när han äntligen kom drog vi ner till rampen. Där träffade vi Arvid, Anton, Adrian coh Alexi. Bara efter en liten stund drog vi alla ner till hörnan för att tjockis Filip skulle äta. Oskar kom också dit efter en stund. När vi var klara drog vi tillbaks till rampen för att spela lite fotboll. Men ju senare det blev desto kallare blev det..så alla tio drog hem till Johan och Martin för att kolla film ! :D MysMys..FÖRUTOM att en viss Alexi störde HELA tiden xD men men, lite kul var dte faktist. Sen vid 22.30 kom Rikardh förbi också :) Först med en strålande Entré genom att ramla in i rummet..sen försvann han i en kvart..:S Lite innan 23 kom också Maria och Ronja, Fullt hus. Men vid 23:40 drog jag, natha och Adrian. Filip stack någon gång tidigare också..

Aja, jag och natha gick iaf hem, vi hade det mys på golvet och pratade. Golvet blev också min säng. Efter val faktiskt..ville inte ligga brevid natha eftersom att hon är lite små sjuk (aa)

När vi vaknade drog vi till centrum o åt frukost, donken. jätte bra frukost..(aa) Eftersom natha inte vart i centrum på 2 veckor så var vi inne i nästan alla affärer i hela centrum och hann tillochmed upptäcka att två killar följde efter oss, dom var ju såååååååååååååå diskreta också..-.- Sen drog vi vidare hem till johan och Martin. Där var redan Oskar, Arvid och Antron, men där var vi bara en liten stund. Vi gick ner mot rampen och träffade Adrian. sen var vi där hela dan.

Under kvällen har jag kollat klart på HELA OC !! Och min Mobil har vart Avstängd så förlåt för att jag inte har svarat på sms...(a)
Har också skapat en ny blogg som jag och Martin har tillsammans, kolla gärna in den med !
www.bellaomartins.blogg.se

Så nu ska jag fortsätta fixa lite på den, har det bra så länge, Pussar <3

Postat av: Grisen Azkod.

Jag tycker att det är förjävligt att jag inte fick låna din cyckel idag. Det komms ihåg Belli-Bell gris.

2009-04-20 @ 17:00:21
URL: http://azkods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: