28 Ocktober.

Dag 2 på höstlovet.

Heeeeeejsan !
Ojh..vaknade ganska tidigt idag, säkert pågrund av förkylningen... hatar verkligen att vara sjuk. Spec på morgonen. När man vaknar och bara är o känns äckligt..iuuew !
Men ja.vad har hänt i dag..jag har faktist vart väldigt händig idag ! Jag har skruvat ihop en stol, Skruvat isär ett gamalt skrivbord och skruvat ihop ett nytt skrivbord ! HELT SJÄÄLV ! sen fixxa jag om lite i rummet, SJÄLV ! Helt SOLOOO! hahah typ stolt x') (a) Men jag har också vart i skolan faktist. Lämnade Koögon och Gris hjärtan till NO:n. Usch,..Ögononen var blåa..och STORA :O o hjärtarna ska vi inte snacka om...dom var stora ! Dom håller på o fixxa i skolan nu under lovet såg jag, kul o se hur et ser ut när alla kommer tillbaks!

Imorrn ska jag väll vara me lite vänns om jag inte mår allt för dåligt.

Kraaaaaaaamar !
(Bilder kommer, knas me datorn..)

Bella '
Ni vet att ni älskar mig



Postat av: Petra

gumn, du måste ändra din blogg..

man ser inte alls vad det står typ!

men du, kmr inte du på torsdag ?

för du e jue sjuk ''/ :(

puss <333

2008-10-29 @ 15:02:05
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: