23 November

Heejsan !
ååh, världens lånsammaste dag ! Vaknade ganska tidigt men låg kvar. När det var dax för frukost bröt jag ihop, kunde inte stoppa tårarna så mamma ringde till doktorn direkt. Fick en tid kl1. När vi väl var där och doktorn kollat i min hals sa han att högra sidan var rejält svullen. Han trodde att det kanske kunde vara en halsböld, vikket är väldigt allvarligt så vi fick åka in till Karolinska sjukhuset i Solna. När vi kom dit fick jag två alvedon och en smärtstillande sen var det bara att vänta. Vi såg patienter som jag ut och in genom en massa olika dörrar men aldrig kom en sköterska som sa mitt namn. Satt i Väntrummet i 5 timmar, sen kom äntligen en tjej och sa mitt namn. Då fick jag sätta mig i ett annat rum och vänta IGEN. Dock bara kanske 10 minuter. Läckaren kollad i min hals och konstaterade att det inte var någon Halsböld utan bara Halsfluss och en väldigt stor svullnad. Hm, ja sen har jag bara vart runt till massa appotek och annat. Nu är det snart dax att ta medicinen. Tyvär fick jag ingen flytande utan tabletter - vikket jag hatar. Men men. Vad ska man göra ? Imorrn bir det iallafall ingen skola, så vi ses när vi ses
Hoppas ni har det bästast <3

Postat av: Lina

Jag vet. Han är sämst.

2008-11-24 @ 22:19:48
Postat av: Lina

Jag vet. Han är sämst. -.-

2008-11-24 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: