21 November

Tjeenare,..
Jo, jag är fortfarande hemma...men känner mig mycket bättre ! Tror att febern börjar gå bort så nu är det bara halsen som dödar mig, men den ska snart bort ! Vänta bara ;) Det är något fel med min pappas dator så han är visst skit sur..INTE BRA. Hade också problem med min dator igår kväll men jag fixade det imorse..Jag har ju en bärbar dator och sladden till el-uttaget glappaden så jag tryckte in sladden o vinklade den så att datorn skulle få el, men allt slutade med att sladden fastnade i datorn -.- så jag fick hämta en tång o dra ut den...kl 02.00 (a) Sen så fixade jag en ny sån där imorse så allt löste sig med den. Dom andra har väll SO prov i skolan nu. Hoppas ngn snäll jävel komme rihåg frågorna så jag kan få veta vad jag ska träna på (a) Det samma med matte provet. ÅH! jag e rökt :( NO,n som jag inte fatta en skit av har dom säkert gått igenom jätte mycket i..BLÄ på att vara sjuk ! USCH !

Aja, jag roar mig med Bdb och Bandit, har fortfarande inte ätit ngt. ÄR inte hungrig :S Och så kan jag ju ändå inte svälja så -.-
Men hoppas att ni har det bästast iaf :)<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: