13,14,15 & 16 November

Tjena folks :)

Jag får väll berätta lite om vad som hänt inder veckan nu när jag inte skrivigt ngt...

15 November: 
Idag var det en lååång dag i skolan. började 08:10 som vanligt, Dagen rullade väll på. Många från andra klassera och dom i nian åkte till Gymnasiemässan i älvsjö. Efter sista lektionen SO hade jag som vanligt min extra lektion. Träslöjd med 8a1 & 8e1. Den var riktigt underhållande. Jag fick mig en ny favoritkompis ;) haha. Sen när den lektionen var över smet jag in i musiksalen där 7:orna hade musikprofil. Dem spelade den där Green day låten...öhm...Bouleavard of broken dream. Det lät helt okej. Bilbo kom in sen också. Han fick hjälpa till o spela gitarr. Sen när deras lektion slutade vid kanske 4 ngn gång stannad jag kvar med musik lärarna o städade. Sen när även dom skulle gå gick jag runt själv i skolan och letade efter ngt som var vid liv. Jag hittade Eva-Lena! haha, Jag fick följa med henne in i personal rummet (oooo) Och där gav hon mig en macka och varm choklad (BÄSTA LÄRAREN :O) haha, dom har värsta kaffe/choklad automaten där inne asså :O. Sen gick vi in i arbetsrummet o typ snacka jag venne..vi la iallafall våra muggar på Tomas Wahlin (min mentor) s bord. hahaha plus några andra..Han hade typ 6 koppar på sitt bord sen xD Sen när klockan började närma sig 17.00 så gick jag ner i ljushallen, där kom Arvid och Anton. Så vi satte oss ner o snackade. Sen kom Alfred och Nanding. Vi satt där o flummade med Eva-Lena ett litet tag, sen kom Kristian, Alexander och Emir. Vi satt där i Ljushallen o typ snackade o bråkade i typ 40 år kändes det som..sen gick vi in i Biblioteket o satte oss vid datorn. Sen kom massa barn och Kerstin Grönros. Hon gav oss massa papper som var någon slags tävling. Tävlingen hette Pumpen och gick ut på att man skulle svara på massa frågor under en timme. Det var jätte kul. Första gången jag o Arvid KUNDE jobba tsm utan att slå ihjäl varandra ;) haha. Sen när klockan var kanske halv 8 fick jag äntligen gå hem från skolan. haha det var den dagen.

14 November
hm. Jag vet inte om det finns så mycket och säga om den här dagen...det regnade och allt var tråk "/

15 November
Idag var jag på Gymnasie mässan med Angelica. Asså shit vad mycket folk det var :O oj oj oj asså :O Och jag trodde inte det fanns så många gymnasier heller,..det fanns så sjukt många och olika. VI var förbi o pratade med nästan alla. Hittade ett par som verkade ganska interessanta faktist :) Och dem får det att låta som att det är så kul på gymnasium så man ville bara börja på Gymnsie nu på en gång! haha..Efter en väldig lång vandring fram och till baka på mässan var det dags att gå och hungriga var vi, så vi tänkte köpa korv. men Jävlaran skulle ha 30 kr för en korv. Är dom dumma i huvudet ?! hah. så vi gick runt, fram och tillbaka runt pendeln där för att hitta ngt att äta elr åka hem på..så vi åkte till Farsta C och till donken haha. Sen gick vi runt lite i centrum. Efter det så åkte vi till slut hem. Jag kom hem med 6påsar med papper från alla olika gymnasier. Så jag o mamma satt o gick igenom alla och sparade dom som lät inteessanta.

16 November: 
Idag har jag tagit det chill..åt en vandrande frukost..haha slutade med att jag hade en macka nere på parkeingen x') aja. sen drog jag och mamma till farsta..kolla lite innan vi gick till Friskis och Svettis och Tränade.
Det var allt jag pallade skriva haha, vi ses älskade människor <33





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: