10 November

Shuluulu!

Ganska seg dag idag...Hade Prov i bild..jippie! -.- Men asså vafan. Prov i Bild ? har man sånt ?! xD Men men. Spanska lektionerna blir bara jobbigare och jobbigare..En lärare som är typ helt borta. Elever som bara sitter och leker och sen jag. Som  bara sitter och vill bort där ifrån. NO kan dra åt helvete. Vissa fattar allt. Och vissa fattar inte ett skit. Vem lyssnar läraren på ? Jo dem som fattar - Alltså inte jag. 

Det har vart mörkt och regnigt idag också "/ usch. Kallt kallt. Man blir ju så trött..när jag kom hem idag somnade jag på soffan lix..Har massa saker i skolan som måste göras nu men har ingen ork åt det..tyvär. 

PETRA ! om du läser så notera det här: Imorrn på musikprofilen så ska vi typ spela låtarna som vi i vanliga fall tränar på Fredagar.. Så Hoppas du kan texten! haha. åh kommer skämma ut mig inför hela MUP gruppen x')

Finns inge mer att skriva just nu, såå Hare bästast <3



Postat av: Petra

FYFAN VILKEN TUR ATT JA LÄSTE !

haha, ^^

gud va bra, för jag hatar tisdagar annrs ;)

men ååh, kani nte texten.. ska leta upp pappret!

puss <333

2008-11-10 @ 20:33:29
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Lina

Lärarn lyssnar inte alls på de som fattar... kanske Anton och Arvid, men jag fattar och han lyssnar inte på mig >_o



<3

2008-11-11 @ 17:01:55
URL: http://svartasegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: