Böcker, böcker, böcker



Japp, Böcker och Film och sånt är ju alltid mysigt så jag fixxa en kategori för det med.. :)<3 (Bilderna kommer åt fel håll "/)


Okejs, nu i veckan har jag läst ut två böcker. hahah alltså jag blev klar med böckerna nu i veckan..
Den ena boken var
"Linas kvällsbok 2, två killar & ett hjärta" av Emma Hamberg, som jag började på för ett tag sen, Den Handlar om en Tjej som heter Lina, hon är 16 år. Hon ät tillsammas med Ivar, som är 13 år men ska fylla 14. Lina älskar verkligen Ivar, mest av allt. Lina Börjar på en internatskola långt ifrån där som bor, o allt hon kan tänka på är hur mycket som hon saknar Ivar, men saker blir annorlunda när hon träffar Kevin. Han är en kille som man kan säga är väldigt snäll på insidan men en riktig tuffing på utsidan. Hon träffar också Zinat som blir Linas Bästa vän på skolan. Zinat och Lina får hålla ihop o trösta och hjälpa varandra. Ingen av dom får det så lätt, Och för Lina blir det inte lättare av att hennes bästa vän hemmifrån Carro kommer på besök.. Jag tycker Boken var lite trög ibland.. men den är bra :) den får 3 av 5 !



Den andra boken jag är klar med är "Syskonkärlek" av Katarina von Bredow. Jag älskar böker som Katarina Von Bredow skriver, hon skriver så ghaalet bra. Den här boken handlar iallafall om Amanda. Hon och hennes bor Ludvig har alltid stått varandra nära, en dag kommer Amanda på sig själv med  att hon blir alldels varm och matt i kroppen när hon ser sin bror, Dom inleder ett hemligt förhållande, den ända som vet är Eva. Dom vet att dom inte kan fortsätta såhär, men dom kan inte sluta, Dom älskar varandra. Den här boken får 4 av 5 !


hmm ja det var dom, idag har jag köpt tre böcker till med samma författare som skrev "syskonkärlek".
Expert  på att rodna, Räcker det att jag älskar dig och Hur kär får man bli.

  
(Bilderna åt fel håll "/ )

Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Postat av: Moa

den sista boken är så jävla bra! vill ha dom andra :)

2008-06-19 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: