21 Juni

Dag 10 på sommarlovet.

Shululu ! :)<3

10 dagar in på sommarlovet nu,. typ bara 58 dgr kvar tills skolan börjar nu,..Höhöh men nu ska vi inte tänka mer på det ! Idag har jag bara packat och packat..Imorrn är det dags. Planet går från Arlanda 08:40 men man måste ju vara där 2 h innan o sen måste man ju komma dit o det e byggarbeten på vägen o ja gud.. det blir nog ingen sov morgon i morrn inte.. Hmm jag tror jag har packat ner allt nu.. elr vissa saker lägger jag ner i kväll...o ngr imorrnbitti. Men man ska ju liksom inte till någon öde ö..så om man glömmer ngt så kan man ju köpa det där. :) Ååhh. jag gillar inte första kvällen där nere.. alla kommer fråga massa o jag måste svara o alla kommer likmsom ååhh! jag e ju inte precis bästasteItalienska.. men jag försöker så gott jag kan.. :) På lördag (28/6) kommer mina kusiner från Örebro också.. dom kan mer italienska än mej.. får hålla mej till dom ;) Men som jag sa någon gång förut så kommer jag nog kunna vara inne och skriva eftersom vi har en data där. Och kameran är med och min extra hårddisk är med så jag har allt jag behöver :)<3 Så det som väntar för mej nu är Sol, bad, god mat, goosiga katten Bingo, Hunden, andra katten som e lite bitchig ;) (Den heter Bella), Fotboll, Glass och mycket mycket mer, jag kommer ha det bra, hoppas ni också får det bra, Det här är min sista kväll i Sverige3 veckor, och imorrn vaknar jag i Sverige och Somnar i Italien haha låter lite skojjsigt :P Men hare bästast!




Ni vet att ni älskar mejh, och kommer sakna mejh

Bella '

Postat av: marie

haha trevlig resa , ha det så kuul ! (:<3

2008-06-21 @ 22:41:52
URL: http://mmarierydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: