15 Juni

Dag 4 på sommarlovet


Heejjsauun :)<3

Nu är det inte långt kvar tills jag åker till Italien, en vecka precis. Som tur är så har min farbror en dator så jag kan nog komma in någon gång, blir säkert någon gång varje dag..brukar bli samma tid varje dag. Har gjort om lite i bloggen också..Det syns säkert att jag är nybörjare.. men det blir väll bättre o bättre..Ni får gärna ge mejh lite hjälp (a) Förslag o annat.

Matchen mellan Turkiet och Tjeckien har nyss dragit igång, 6 minuter har dom spelat i nu..0-0 står det. Det är två bra lag mot varandra...Det kan gå hur som helst...och om det blir oavgjort vid 90 minuten avgörs det med straffar,.. Mh det ska bli spännande ! Men jag tror inte jag orkar se matchen det är en film på tv4+ som man kan se,. Men jag tror nog att om matchen inte blir oavgjord så blir det nog...nej jag tror det blir oavgjort.. o på straffar kan allt hända.

Det var väll allt just nu.. Hare bra !

Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: