The Exorcist

ooh, Om du inte har sett den här filmen måste du se den ! jag tror det här är andra gången jag ser den. Den här filmen är en skräck film drån 1973 tror jag..o den är faktist bra..lite tråkig i början men bra. Den är ganska våldsam o vissa grova ord finns me.. men den är bra. Det handlar om en Skådespelerska som har en dotter som en dag blir sjuk. Konstiga saker händer henne, Innan det värsta bröt ut ville ingen läkare tro på skådespelerskan när hon sa att ngt var mycket fel och att hon hade sett det själv. Hennes dotter har blivigt besatt. Den onda demonen som har tagit över hennes kropp är något av det otrevligaste och inte alls mänsklig. Han får kroppen att göra saker somdottern själv inte vill. Mamman frågar en präst om han kunde göra en Exorcist på dottern, men han kunde inte göra det själv så har får hjälp av en annan präst..

Jag själv tycker den här filmen är mer Rolig en läskig.. men jag är inte så rädd när jag kollar på skräck,.. men den här filmen tycker jag är bra så den får 4 av 5 :)




Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: