OMG

ÅÅH FAN  !
Jag såg en film i går på datorn som hette One missed Call 3.. (går på tv ikväll 22:45 CANAL+ ACITON)
Jag har sett den första filmen i Amerikans version o den var ganska läskig, men den här var i japansk version o fyfan, jag trodde jag skulle dö.. den var så jävla läskig :O Det låter inte alls läskigt när man berättar om den men jag kan försöka, Det handlar om en tjej som blev mobbad i skolan, en dag hängde hon sig. Hon hann inte dö, Någon hittade henne innan det var försent. nu ligger hon i koma på sjukhus. Klassen åker på en klassresa till Korea. När nästan hela klassen är sammlad i ett rum och pratar RInger en Mobiltelefon. Det var en tjejs mobil.. men det var inte hennes ringsignal, utan någon rysande läskig singnal. Hon får ett missat samtal. När hon ringer för att kolla röstmedelandet hör hon sin egna röst..sen ser hon en Bild där hon själv är hängd, död. Alla blir lite små rädda men ingen tror på det riktigt... Tills allt händer på riktigt o fler fler blir utatta för undliga o hemska dödar..Ser hemska saker..O det stor valet mellan liv o död är:
Vidarebefodra eller Dö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: