9 Juli

Dag 28 pà sommarlovet

Heejjsaum :)<3
Oj, va lànge sen det var jag skrev nu.. Jag àr fortfarande i Italien, àker hem pà Lòrdag. Det har hànnt sà mkt ! trodde jag skulle ta en massa bilder fast det har inte blivigt sà mànga,..Det àr sjuukt varmt nàtterna. pà dagen ocksà sàklart men det e jobbigast nàr man ska sova. EM àr slut. (fòrra veckan) Spanien vann, Grattis. Dom var vàrda det :) jag klaga fòrut pà att jag inte hade blivigt sà brun..och att jag hade 3v pà mej att bli det...men..Jag kanske har blivigt brunare.. men det kànns inte sà, ni kan se sjàlva pà bilden hàr nere, men ja det var vàll allt just nu..Saaknar alla jàtte mkt ! hare bàstast !


(har jag blivigt brunare?)

Ni vet att ni àlskar mejh
Bella '






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: