5 Augusti

Dag 55 på sommarlovet


Hejjsaun :)<3

Tiden går snabbt..Snart börjar skolan igen.. Bra elr dåligt ? Roligt elr Tråkigt ? Vad tycker ni ? Jag tycker det ska bli kul :) Få träffa alla igen o så..

Igår skrev jag inge mer.. var ju på Heron City o spelade Bowling me mina föreldrar..har aldrig gått så bra för mig ngn gång tror jag.. vi spelade 3 serier o alla vann en var.. men det var väldrigt jämt i alla. Vi köpte också ett Playstatoin 2, Spelade hela kvällen igår. Spelade ett spel som heter Spyro..Det är en liten lila Drake :) Har spelat det jätte mycket när jag var liten på Playstation 1..Hade alla spel o ja.. det var mitt favorit spel :) men det Spyro spel jag köpte igår är så jobbigt så man måste pausa o gå ut o andas.. verkligen ett spel där man inte får en lungn stund som är helt olikt dom spyro spel jag spelat förut.

Som jag sa så kommer inläggen om alla filmer snart, ska snart ut i regnet men kanske hinner skriva om ngn film först.
Hare Bästast :)<3

Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Postat av: Lina

oh, nu vill jag komma hem till dig och spela (A)

2008-08-24 @ 19:22:40
URL: http://svartasegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: