2 Augusti

Dag 52 på sommarlovet

Heejsaun :)<3

Ååh, nu har jag verkligen inte skrivit på jätte länge..men från 21/7-28/7 har jag inte vart hemma, så där har jag en anledning..men resten av veckan nu har jag nog ingen jätte bra förklaring til...Men mellan 21/7 och 28/7 har jag haft det så bra så det går inte att få det bättre...jag har vart i mitt andra hem, Strandhem. Jag älskar verkligen det stället..över hela mitt hjärta. Att åka därifrån är hemskt. Jag ser inte det stället som ett kollo så mycket. Jag trvis där. När man komme hem känner man sig inte som hemma. Det låter kanske jätte fånigt, men det är sant. Ledarna och praktikanterna där är helt underbara liksom dom andra barnen. Förra året var igentligen sista året för mig där eftersom jag blir för gammal för det. Men efter några mail fram o tillbaka fick jag åka tillbaks dit i år. Och det ångrar jag verkligen inte. Och jag är så glad över att jag kanske nästa år ska få praktisera där. Det är min dröm. Jag älskar det stället..Fan ! va häärligt ! ( jag ska lägga in lite bilder sen kanske..men absolut inte alla..det är mer än 300st )
Så..Dagen efter jag kom hem..i Tisadags alltså gick jag, pappa o min kompis Nanding och spelade Minigolf. Hahaha Nanding hade aldrig spelat i hela sitt liv..Hon ägde nästan sönder oss. Men hon vann inte..det gjorde pappa..sen kom jag tror jag...Aja..Efter det tog vi ett snabbt kvällsdopp sen for vi hem. I Onsdags hämtade vi vår nya bil..sen var jag med Nanding i centrum ett tag, tills vi gick hem till henne. Inget mer den dagen. På Torsdagen var jag o pappa ute lite på förmiddagen, sen på kvällen stack vi till Heron City och åt o kollade på Bio. Vi såg Hulken. Berättar mer om filmen i ett annat inlägg. I går var jag, pappa o Nanding  på flaten o badade. O gud va mycket getingar ! Jag klarade mig utan ett stick..men Min kompis fick ett. Idag..ja just nu sitter jag här o skriver..Snart kanske Nanding ringer upp mig..har ringt henne ett par gånger..typ 2. Men hon jobbar..Ikväll ska hon sova här..Vi ska kolla på skräckfilm o massa andra :P hahah Ska bli kuligt. Men Hare bästast !

Ni vet att ni älskar mejh


Bella '


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: