Sovmorgon..

Jag är lite dålig på det där med Sovmorgon.. Vaknade vid 8 av att hunden yla, så gick ut en sväng med honom. Nu en timme senare har jag fortfarande inte lagt mig igen, fastnade istället vid datorn.

Håller fortfarande på med lite ändringar på bloggen, snaaart kanske jag är nöjd! hur som helst så har jag bara en lektion idag pga att en lärare som vi har de andra två lektionerna är borta idag. Den super värda lektionen är Idrott.. så det är bara att slänga på sig idrottskläderna, åka dit, försöka överleva mördarpasset som vi blivit lovade och sedan åka hem... Om jag kan gå dvs.

Det lär ni märka iallfall! haha.
Får se vad jag hittar på fram tills att det är dags att gå, tunnelbanan går 11:19..


Postat av: Anonym

2012-02-02 @ 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: