Mmmmmmmmmm, Fredag!

Då var det äntligen helg igen, och en vecka närmare London!

Skoldagen gick snabbt, gjorde inte så värst mycket, efter middagen spenderade jag på itrim och sen har jag väl inte gjort annat än att ätit.

Om någon timme ska jag börja bege mig mot Farsta Strand och Sofia som fyllde 18 förra veckan, henne ska vi fira ikväll! Hoppas på en toppen kväll med glada människor!

Imorrn har jag inte hunnit planera något mer än en god middag! haha, värt att veta!
Men om vi inte hörs under kvällen så hörs vi förmodligen imorrn, nu ska jag sätt igång med att göra mig vacker!

Ha en trevlig Fredag!



Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Skönt att höra!:) Vad ska du hitta på idag? Kram!

2012-04-21 @ 11:08:25
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: