Tar svängarna

Hej hopp.

Usch, mitt hjärta slår fortfarande i typ 120.. haha.
Jag var ute och övingskörde med pappa nyss, för allra.första.gången. Det var så SJUKT läskigt. jag var så nervös.. haha. men det gick bra. Jag hade trott att jag skulle göra lite rakt fram och så men.. jag skulle tydligen köra runt... haha.

Körde runt på en parkering.. först stod det en bil på parkeringen och en...typ conteiner. Sen var det ngon stakars dam som gick och hämta sin bil, vilket var bra för mig.

Menmen, jag antar att det gick bra för att vara första gången. Scary as hellll...men jag antar att de kommer bli bättre!

just nu ligger jag framför OC igen, tror nog att maten är klar närsom helst. MUMS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: