Skolan

Sitter i skolan, har haft två lektioner och har två kvar. En på två timmar och en vanlig.
Är så sjuuukt trött efter igår. Snacka om kaos.

Jag, Caroline, Nathalie och Emelie åkte in till Karlaplan för att kolla på en tv-inspelning av SVT's nya program "Minuten" Till en början var de väl rätt okej. Men eftersom det var samma sak hela tiden så blev de snabbt lång tråkigt. Massa omtagningar och nya chanser. Så vi satt där inne från 17.00 till 21:45. L Å N G T R Å K I G T.

När de väl var slut, var alla tvugna att skynda hem - efter som de blev så sent.
Vi små sprang till Tuben. När vi kom dit så var alla skyltar avstängda. Och vi tänkte  om de kanske var strömavbrott elr något sånt ? Men då hade de skett en olycka i TC på Röda linjen, så den var helt avstängd.

Så vi fick springa upp och ta bussen mot gröna linjen, och klockan ticka i väg, tillsammans med med att mitt mobilbatteri dog. UNDERBAR KVÄLL.

Aja, jag kom iallafall hem ordentligt!

Och nuuuuuuuuu, är jag helt slut och trött på livet.

HARE BRA.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: