Tisdag

Då är de snart dags att lägga sig för att gå upp igen.
Svenskan blev halvt inställd..Vår lärare var sjuk tror jag.. så vi gjorde ett snabbt test på 5 min sen fick vi gå.

Gjorde Matilda sällskap en liten stund i skanstull innan jag åkte vidare hem till Farsta och mötte Adrian. Vi gick hem till mig, lagade mat och kollade på film.

Jag har nog problem med att hantera pengar, bara för att jag vet att jag har.. köper o köprer jag bara massa små skit hela tiden. Alla bäckar små. Snart finns de inga pengar kvar alls.. Och då är de väl jag som lär gråta.

På tal om att slösa pengar, imorrn är de äntligen dags för den inplanerde shoppingdagen efter skolan. Om nu allt gått rätt och nya pengar har rullat in på kontot. Har sett massa som jag tänkt köpa.. men nu är jag inte riktigt säker på om jag kommer ihåg vad allt var... vilket på sätt&vis är bra!

Kom på att jag har ett häfte att läsa.. men det orkar jag faktiskt inte göra just nu.. Sparar den till tunnelbane resorna!

Nu.. så ska jag nog.. inte göra så mycket mer..

Så, puss och godnatt !


Postat av: Sötis

Puss :)

2010-08-25 @ 08:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: