17:59

Sitter här med Nanding.

Bowling matchen tidigare idag gick både bra och dåligt.
Första matchen kom jag nog sist tror jag.. (vi var 4 pers) Och den Andra Vann jag. Sjukt !
Men som jag sa.. Kung på Bowlingbanan ! Värmde bara upp de andra första serien..

Skippar Natha ikväll, blev ändå bara en massa missförstånd och jag orkar inte med massa sånt. Vill inta hamna i fler knipor nu ! Lugnast att hålla sig hemma !


Om jag har tur kanske en ung söt pojke kommer hem till mig ikväll, annars får jag väl sitta o göra ingenting som vanligt !


Nu tänkte vi gå ut en sväng, så vi hörs senare !


Postat av: B U B B L A N

Jag har ocksa astrakigt!

Bara 9 dagar kvar nu iaf...

Miss u, puss

2010-04-06 @ 17:44:33
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: