Hejsan

Hejsan..

Mjo..en lång dag idag..

Åkte iväg och hämtade mormor och sen direkt till kyrkan.

När vi kom in så stod kistan där mitt på golvet jätte fint med blommor och ljus omkring.
Begravningen var jätte fin..Vi började med att sjunga en psalm (?) - Den gick verkligen inte att sjunga.. Jag grät så mycket, det blev alldeles suddigt framför ögonen, fick inte fram ett ljud.

Efter det gick presten fram och talade, hon var så lugn..och hennes ord var så fina..Hon nämnde massa fina saker, om mig som barnbarn, Tårar tårar tårar.

Prästen är en fin vän till familjen..så allt blev väldigt svårt för alla.. usch.. Fint var det..men gud så jobbigt.






Sen vid halv sju tiden cyklade jag iväg till dansen, Första gången i nya lokalen..elr ja,..nya "var här så länge" lokalen. Den vi skulle ha igentligen höll de på att renovera..Stereon funka inte, inga speglar - katastrof !

Det är sjuukt svårt att dansa utan speglar, både för lärare och elever..men jag tycker att jag skötte det ganska bra !

En fördel och en nackdel!
Fördelen; JAA, Det blir en show !
Nackdel; Vi kanske ska byta lärare...:'/


Juste..drar hem till min mormor imorrn direkt efter skolan imorrn, tänkte ta hand om henne lite imorrn, så kommer inte kunna skriva...(sover över) Så vi hörs på torsdag igen om inte mer idag, Puss på er !

Postat av: Petra

Beklagar.. <3

2009-09-08 @ 22:08:36
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Emma

jag beklar hjärtat <33



nej de har inte de T_T

2009-09-08 @ 23:33:02
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: