Halloj

Hej på er, nu är jag hemma igen.

Som jag sa så sov jag över hos min mormor igår, därför jag inte skrev.

Har inte ngt minne av skoldagen igår faktist..Men när jag kom till mormor började jag med att Gå och handla lite, sen lagade jag mat o bytte lite lakan. Sen pluggade jag lite, kollade på mtachen, Sverige - Malta och till sist idol

Börjar bli riktigt förkyld också..så natten var tuff.. Drpg från skanstull 07.20 och vidare in till skolan.
Blev gansla jobbigt i skolan också..usch..inte bra, inte bra, inte bra. Måste skärpa mig nu sista året !

Nu ska jag väll sitta och tralla lite på min gitarr..sen så..aah..Vila lite.. Snart helg !!!

Postat av: lattemorsa

Hoppas du inte blir sjuk, gumman : )

2009-09-10 @ 20:10:40
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: