19 Januari

Tjoho !
oj vilken dag. Börja i katastrof...Tappa min mobil o den gick i två delar...elr det var mammas mobil som jag lånade..det gör ju saken bättre ? Och efter som att min är på service och jag hade sönder mammas finns det ingen annan telefon kvar än den äldsta vi äger..en skit gamal nokia...SKITKUL !

Efter skolan gick jag och natha i centrum en stund, mys. Efter det skyndade jga mig hem och åt. Sedan gick jag vidare till Friskis Och Svettis där jag och Arvid körde ett Baspass. Tyckte det var ganska segt,..men helt okej.

Imorrn är det sovmorgon (jaaaaaa!) höhö..skit glad..(a) Men slutar ganska sent..Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer..Tror jag ska hem o städa i små bäbisarnas bur.. På Onsdag är det iallafall öppet hus i skolan, Kul ! :D

Hare King <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: