12 November

Hej hej haaallåå! :)
Skoldagen startade med tystläsning i den sämsta boken ever :O "Den onsynlige" Förlåt men den är bara så dålig. Det nämns massa olika namn helatiden och man fattar inte ett skit.,visst jag fattar handligen men jag håller inte riktigt reda på vem som är vem ;) Sen fick jag reda på att jag skulle missa matten som jag verkligen behövde gå på "/ Dte var Elevråd. Trodde vi skulle välja vem i styrelsen som ska bli ordförande och sekreterare idag men så blev det inte. Jag hoppas på att på Ordförande...Jag har hand om allt i styrelsen..och min största rival är Arvid...Men han gör ju inget :S han bara snackar..Fan om han vinner asså :O Vi har fått i uppdrag att skriva ett tal..Spännande. 
Efter Lunchen hängde jag med 5orna till Tony Irvings dansskola. Skit kul ! :D
Vi fick ha Alfed (han som dansade med Tilde i lets dance) som lärare. Tony var tyvär inte där. han hade fullt upp med att träna till stjärnor på is. Men det var verkligen jätte kul..Jag älskar att dansa. Har ju dansat i 8år..och även fast jag inte dansar sån här "pardans" så var det kul och lära sig, jag dansar ju mer Show/Arobics. Sen lite senare vid kvart över fyra drog jag till min egna dans träning. kul kul ..vi ska ha stepplådor..känns ganska fånigt men det ser rätt coolt ut :)

 ' 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: