23 Juni

Dag 12 på sommarlovet
Heejsaun :)<3

jaha..haha vad ska man skriva, kom hit ner till Italien igår, jag vet inte hur vädret e i Sverige men jag har hört att det ska vara ganska dåligt,..Här e det varmt som vanligt haha. Igår sov vi mest, sen hälsade vi på ngra och sånt, sen åt vi och kollade på matchen. Italien - Spanien. Spanien vann på straffar. 4-2 tror jag. hm, det var synd skulle villja se dom spela final :) Just nu ligger alla och sover, klockan är 15:28 men eftersom det e så varmt sover man ngra timmar på eftermiddagen. Jag har vart och badat nu på förmiddagen och sen åt vi lunch och ja, nu e jag här. så snart alla vaknat ska vi gå tbx till stranden. sen ska vi väll äta vid nio o sen får vi se vad som händer :)Hare breaa :D



Ni vet att ni älskar mejh
Bella '


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: