19 Juni

Dag 8 på sommarlovet

Heejjsaun :)<3
Jaha.. ´hahah idag har jag vart o köpt massa grejjer inför resan presenter och sånt :)<3
Först med pappa och sen med mamma :) Till mig själv köpte jag en prudukt från Nivea som jag ska berätta mer om i ett annat inlägg :) Sen när jag handlat i Farsta Centrum med mamma träffade jag Carro och Mickis.  Vi gick och kollade efter en klännig till Mickis, hon ska på brölopplördag.Vi hittade en på VILA. (mer om klänningen i nästa inlägg) Sen var det väll dags att gå hemmåt :)<3 Imorrn är det Midsommarafton. Imorrn skulle mitt marsvin som dog förra påsken fylla 8år. Saknar honom jätte mycket han var verkligen speciell...Och hela 7 år blev han..Medelåldern för ett marsvin är bara 5 år.. Vila i frid Blixten älskling <3

ha en bra midsommar,


Vila i frid älskade vän, kommer aldrig glömma dej älskliing :<3


Ni vet att ni älskar mejh


Bella '


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: