16 Juni

Dag 5 på sommarlovet
 

Heejsaun :)<3

Ja, oj vikken spänning på matchen mellan Turkiet och Tjeckien igår...Och Oavgjort som jag trodde det skulle bli blev det ju inte,..Tjeckien ledde matchen med 2-0 men sen började Turkiet att attackera o matchen vände..först 2-1 till Tjeckien, sen blev det 2-2 o sen i sista minuten missade Tjeckiens målvakt bollen och det blev 3-2 till Turkiet, Vikket dom också vann med. Vann dom med Tur? vad tror ni?...

Kvällens match tänker jag absolut inte kolla på..Det är Tyskland som spelar.. o ursäkta mej men jag gillar bara inte Tyskland, har aldrig gillat o kommer förmodligen aldrig att gilla dom, men det vet man aldrig. Jag gillar ingenting som har med Tyskland att göra..Men ta inte inte illa upp om du som läser det här nu är från Tyskland, dej har jag säkert inget imot :)<3 Det ända som är bra med Tyskland är Cinema Bizarre. Dom är Bäst. Också kanske möjligtvis folket :)<3 Människorna från Tyskland är säkert helt underbara :)<33

Jaha..idag vakna jag klockan två..(a) så har inte gjort så mycket idag... Kanske går ut ikväll elr ngt :) (bara jag slipper se matchen) Jag har faktist vart en jätte duktig flicka o städat mitt rum ! Har flyttat tillbaks datorn till skrivbordet,. Den har tidigare stått vid min säng. Imorrn ska jag till stan med Anna, Vi kanske ses där ;)<3

Ni vet att ni älskar mejh
 Bella '

Postat av: Flygplan

Hurr Hurr jag är ett flygplan!

2008-06-17 @ 02:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: