14 Juni

Dag 3 på sommarlovet


Shuululu
Har inte riktigt blivigt van vid min lugg än... men det kommer ;)
Sverige har spelat sin andra match i EM (Gud va mycket fotboll det e mina inlägg) mot Spnnien. Det stog 1-1 nästan hela andra halvleken när sen Spannien på 92 minuten tror jag det var gör mål..Det var synd, sverige spelade jätte bra.. men mål på övertid.. det e sånt som händer (: Imorrn ere söndag.. men det e inte så farligt längre eftersom det e sommarlov (: Nästa vecka blir det mycket att göra...Midsommar på Fredag o sen drar jag ju till italien 22... jah..Ska träffa sööta Anna på Tisdag me :)<33
maarsbaaarn.blogg

Ni vet att ni älskar mejh,
Bella '

Postat av: Anna

åh, gumman saknar dej jättemycket gud va söt du blev i lugg gumman hoppas du mår bra.

kram

2008-06-14 @ 20:59:39
URL: http://maarsbaaarn.blogg.se/
Postat av: Isabella

Oh, tack Anna <33

Saknar dej me, ghaalet mycket <33 Vi ses på Tisdag gmn, älskar dejh <33

2008-06-14 @ 21:03:36
URL: http://egoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: