Lördag och kväll.

Hola amigos.
Har ni haft en bra dag? Det hoppas jag på!


Gårkvällen blev inte alls som planerat, vi var några som skulle ta oss in på grönan för att se LMFAO, blev inte så. Vi stod i en kö i 1h för att få ta en nummerlapp, men pappret tog slut så vi blev hänvisade bort till en annan kö, som slutade bort mot skansen... Så det blev ett stort nej. Vi hoppade ist på tvärbarnan in mot stan och hängde runt i stan ett ganska bra tag! Jag och Adrian tog ett snabbt stopp hos honom och sedan vidare hem till mig där vi sov och kollade på OC.


Idag har det vart så sjukt fint väder, men blåst ngt enormt. Blir så kallt när de blåser.. burr. Meningen var att jag skulle träna, men Itrim överraskade med att ha stängt, så jag var ute och joggade istället, vilket inte heller gik ngt vidare.. Fick håll och näsan rann, hej och hå. Men ca 20 min var jag väl ändå ute på ngt som blev en blanding mellan powerwalk och jogging! Duschade, träffade mamma i centrum. Gick hem och pluggade lite.


Nu ska jag snart iväg.. någonstans. Det pratde om Hellströms, sen blev de trubbel, sen vart det hellströms igen, sen trubbel. så vart jag går vet jag inte men ska förhopppningsvis i vilket fall som helst träffa några vänner, imorrn är det upp och jobba som gäller, WEHO.

Ha en bra Lördagskväll nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: