Mina fina underbara.

Vill inte uttala mig för mycket. Men just nu är läget inte på topp. Dålig kväll är vad jag har och känner mig extremt pressad, stressad och nere.

Det är så mycket att hålla igång, så mycket som ska göras. Skolan måste gå bra, viktkampen måste gå bra, mitt förhållande måste hållas vid liv. Jag har ansvar hemma som måste följas och ta tag i. Jag orkar inte allt. Jag orkar inte med den här ångesten, och slitet, som tillslut inte lönar sig, eller ja. Så brukar de iallafall se ut för mig.

Pausa allt, ta några djupa andetag, och sedan radera. Skulle behövas. Jag är ingen superhjälte, stone hearted. Som aldrig behöver någon som hjälper mig att stanna upp med allt. Och bara berättar fina saker för mig.

Jag är en 18-årig tjej som kämpar med livet och med andra året på gymnasiet - värsta jag vart med om i hela mitt liv. Även jag behöver höra bra saker om mig själv. För när läget är som det är, nere. Så behöver jag det. Mer än någonsin. Det finns en person, i hela världen som just nu är den ende som kan få mig att känna mig bättre.

Jag ber om ursäkt till er som inte tycker att det här inlägget är lämpligt. Att de inte är så "smart" att dela med sig av detta just här. Men jag kände att jag behövde få skriva av mig, visserligen ligger jag med min mobil och skriver, men jag får ändå ur mig det här, och det är därför jag har min blogg.


Postat av: Petra

Men bellissötnos! Du vet att jag finns här om du behöver mig?

När som helst..

Du har inte skrivit så mycket till mig på ett väldigt långt tag nu.. men jag finns här för dig när du behöver mig <3

2012-03-12 @ 23:29:18
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: Izabella

<3

2012-03-13 @ 19:21:32
URL: http://izzabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: