Min dator är seg...

Det var inte så här som jag kommer ihåg min dator.. haha, den är ju jätte seg, WHY?!

Aja, träningen imorse gick bra och min joggingrunda gick också jätte bra, kändes verkligen jätte skönt! Nu ska jag träna upp mig så jag kan springa i Italien, åh!

Efter att jag hade fixat mitt hår gick jag till Centrum ett tag med mamma, vi bara kollade runt lite. Mamma skulle köpa blommor och gå på apoteket, värt. Nej men det var jätte trevligt.

Nu har mina föräldrar precis ätit klart, de slog till med en dunder medalhavs middag med musslor och annat. Luktade vitlök i hela lägenheten. åh.. ville dö lite.

Även Adrian är och äter gott idag, fast han är på restaurang och äter! Så medans han är där och gottar sig kommer jag smyga över till huset bredvid och vara med några vänner tills han kommer hit. Imorgon börjar jag kl 16 ist för 11, så vi kan sova uuuut! åh!

Lagom trött tjej... haha! Ha en trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: