I'm drowning!

Alltså med allt plugg dåra, börja aldrig på andra året i gymnasiet, hoppa det! hah, nej. Om det ändå var så enkelt..

Sitter just nu på min 2h långa historielektion. Lyssnar på Dead by April medans jag skriver på min "Min historiska identitet" uppstats som jag nämnde förra veckan. Tror att det går ganska bra, hoppas bara att läraren gillar hur jag lägger upp den!

Ikväll blir det inte jobb för mig, utan jag, mamma, Adrian, hans mamma och Nanding ska till statsteatern och kolla på de tre musketörerna. Jag och mamma har sett den en gång tidigare för nästan 2 år sedan när det spelades för första gången, så STÖRT bra. Det är helt klart den bästa och roligaste som jag sett i hela mitt liv, åh! Hoppas att alla andra kommer gilla den lika mycket som vi gjorde, även fast det nog kommer vara några små ändingar!

För övrigt så sitter jag och ser ut ungefär såhär:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: