Hemma, kall och frusen!

Runt halv 4 var vi hemma igen, jag och Melker. Kalla, blöta, smutsiga och håriga.
11:30 mötte vi Jonte utan för huset och började gå, vi gick mot högdalen och kom till rågsved, där efter fortsatte vi mot hagsätra och sedan via bandhagen till Älvsjö, därifrån lyckades vi ta oss till Fruängen som vi sedan åkte tunnelbana hem ifrån. Så en 4h dag som innehöll 3h promenad.

Det gick bra alltihopa förutom att det blåste super kallt och regnade/haglade som sjutton! Sååå...ja, kan säga att det var ett misstag att duscha och göra sig fin i håret imorse, för nu ser jag lik förbannat ut som ett troll - igen.

Men ja, det var iallafall min lediga dag, om 2h ungefär ska jag som vanligt möta Fredrik och vi ska vidare mot dansen! Och idag tänker jag vara med, med kläder. haha. tatueringen läker alldels för segt för mitt tålamod.... VILL TRÄNA. dör. Tvingar ju fan ut mig själv på 3h promenader?!

Både jag och Melker kommer iallafall sova som två små stockar inatt, skulle inet förvåna mig om Melker har tjuvstartat redan nu, ska kolla !!

Japp... hahah:


Postat av: Isabellasphotographing

hoppas du får en bra helg! :)

2012-03-30 @ 21:33:16
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: