Är det helg eller? äsch, detta var igår:

Boggade faktiskt från mobilen igår, men de inlägget verkade visst inte kommit fram.. Men igår så hade jag en väldigt skön dag!

Tog en väldigt tidig tunnelbana så att jag skulle kunna passa på att gå av en station tidigare (Gullmars) och gå ned till skanstull, vilket jag också gjorde. 8:30 hade vi då psykologi dä vi lyssnade på ännu ett par spännande redovisningar. Jobbade lite själva på våra kompliteringar. Efter psykologin hade vi Mentorstid och sen var faktiskt skoldagen slut för min del

Så jag åkte hem, gick ut med Melker, bytte kläder och bagav mig mot centrum, kollade lite snabbt i några affärer, minishoppade lite och gick sedan vidare till Itrim, och ÄNTLIGEN så var jag tillbaka i cirkeln, som jag längtat efter att få träna, och de kändes att de var ett tag sen, var lite små jobbigt! Men vågade ändå inte ta ut för fullt med tatueringen.. anledningen till att jag inte vart där alls.. men öööh, LÄK DÅÅ!
Bestämde mig för att inte bry mig så mycket, det har ju trots allt snart gått 2v.

När jag kom hem så duschade ocg städade jag innan jag fortsatte vidare mot jobbet, jobbade 16-20:30. Hade det faktikst ganska stressigt igår, kanske var tröttare än vad jag trodde? Menmen, pappa mötte mig påvägen hem med Melker, han är så fin! Melker alltså.. haha! pratade lite med mamma som hade vart på konferens i en dag, sov borta från torsdag till fredag osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: