Vad hände?

Hej hopp!

Jaa, det blev ju inte så mycket bloggande igår inte.. Jagvet faktiskt inte vad som hände.. Jag blev klar i skolan redan vid 10:15, då åkte jag in till stan och köpte en födelsedags present till pappa. (Finns bara inne stan...) Sedan åkte jag hem och träffade på mamma och pappa i dörrn, de skulle åka och handla, så snabbt som ögat lämnade jag min väska och grabbade tag i min påse med träningskläder. Så de släppte av mig vid Itrim. När jag var klar där köpte jag mat där till mig. Påsen som jag fick med mig vägde hur mycket som helst. (det är alla shakes som väger ton!!) hade ett ärende kvar i centrum, skulle köpa en hårfärg som tydligen bara säljs på ica, men där var min färg slut, så släpade med mig den tunga påsen runt i hela centrum.. slutade med att jag kom hem med en annan färg iallafall.

När jag kom hem duchade jag av min jätte snabbt eftersom mamma ville ha med mig till centrum. Där köpte mamma lite presenter till Pappa, och lite saker till sig själv, jag fick vara smakrådet som gick bredvid..Klockan tickade på och vips så var klockan runt 17. Och så fort vi kom hem började jag med mitt hår, när de var klart satt jag vid bordet lite och kollade på när pappa öppnade sin presenter. Pratade lite i telefon med släktingar osv.

Jag gick in i vardagstummet och såg melker ligga i soffan, och de såg så skönt ut, så jag la mig bredvid. ja,.. när jag öppnade ögonen nästa gång var klockan 21:45. så jag gick ut med melker och sen gick jag faktiskt och la mig igen. haha.. ja så kan det gå!

Dansen i Torsdag var fantastisk, har längtat så otroligt mycket och det var så GRYMT roligt. Att träffa alla igen och åh! allt! Super kul!

Fram tills nu har jag städat mitt enormt stökiga rum, det som återstår att göra är att bädda nytt i sängen, damsuga och skaka bort allt hundhår. Sen måste jag till centrum, igen. Ska byta ett oar byxor som var för stora (HUR OFTA HÄNDER DET?!?!) Och lämna in en trsig väska hos skomakaren.

Ska även lägga upp lite mer kläder i bloppisen, har rotat ut lite mer nu sörru!

Fast nu känner jag hur långt det här inlägget blev.. Så ska börja avrunda, vi hörs mer alldels strax!


Postat av: ViktoriaCaroline♡

Ja men precis :) Mår du bra idag fina du? :)

2012-02-25 @ 13:18:48
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: