Tisdag

Sitter i skolan just nu, fy vad segt det har varit, detsamma som igår. blä!
Jag förstår inte varför det ska vara så kallt i skolan, varje dag är det svin kallt i alla salar.. Det är så sjukt jobbit. Framför allt när man är trött och super skoltrött!!

Imorse var det ovanligt trögt att komma upp ur sängen, hade verkligen 0 motivation,.. Skulle så gärna bara vilja vara hemma. Eller iallafall inte vara i skolan. Vet inte varför egentligen, luften börjar gå ur mig, I NEED LOV!

Blä, Men fick precis tillbaka min konfliktanalys, eller iallafall en matris för hur det gick! MVG-nivåå!!! Haha, det trodde jag verkligen inte, jag som hade sådana problem med den uppsatsen.. Men fan,.. hahah sicka till och med in den försent?! :O ngt måste ha blivit fel.. hahaha

Nej men nu ska jag fortsätta med den vetenskapliga uppstasten om samma ämne, tänk om jag kunde uppnå samma mål på den, då kanske min skoltid är räddad! hahah!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: