Sent inlägg!

Hej!

Vet inte varför det här inlägget blev så sent, jag kom iallafall hem runt 23 då jag gick ut med Melker direkt.. efter det så har jag laddat upp ca 260 bilder från kvällen på Facebook, samt taggat alla.. tog sin lilla tid det där. Men nu är jag äntligen klar och kan snart sova, lång dag imorrn!

Men, jag träffade Jonte och vi gick ned för att kolla i lokalen och så, att allt stämde. Efter det gick vi mot centrum, mötte upp Charlie, Thomas, Jimi, Erik och Linus. Vi gick vidare mot O'learys i Farsta Centrum där då hela kvällen spenderades. Verkligen jätte trevligt var det! Inte ett ända öre gjorde jag av med, ändå drack jag 2 pepsi Max och kom hem 90kr rikare. Inte illa ?

aja, nu ska jag tvätta bort sminket och sedan göra min lilla mops sällskap i sängen!
Hoppas att ni har haft en underbar kväll! Imorrn vet jag inte riktigt hur uppdateringen kommer va.. är jätte jätte upptagen... GODNATT!














Postat av: Isabella Axelsson | foto & ponnytrav

sv: hihi :)

2012-02-11 @ 22:48:50
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: