On the road

Sitter just bu på bussen på väg hem. Men så fort jag kommer hem ska jag iväg igen.. Åh, livet som tonåring!

Men dagen idag har vart väldigt skön, var ju ledig idag, men gick ändå upp samtidigt som Adrian. Gav Melker mat och när Adrian fick till bussen tog jag och Melker en promenad. När vi kom hem Igen sa vi hejdå till Adrians föräldrar och gick och la oss. När kl var runt 11 ringde pappa och väckte mig, han skulle vara utanför om 6min, så det blev en liten rusch upp ur sängen!

Pappa hämtade mig och Melker, släppte av mig vid itrim och åkte sedan vidare hem med Melker.

När jag hade tränat klart hämtade jag ett paket på posten och gick hem, lämnade lite packning, gick ut med Melker och sedan åkte vidare för att träffa Adrian igen!

Nu är jag snart hemma, vi hörs nog mer innan jag drar igen, dock så lovar jag alltid för mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: