Mornings...<3

Finns väl Inge bättre än mornar..?
Klockan skrällar igång vid 06:15, snoozar till 7-7:10 märker att de är alldeles för sent men är för trött för att bry sig. Ut med hunden i kylan, kommer in för lite egentid, märker hur mkt klockan är och blir stressad.

Ja, det slutar med att man använder den tid man har för att göra sig i ordning så gott de går, ibland får klädfronten lida, andra gånger sminket eller håret. Idag var det sminket som klarade sig.

Klockan har hunnit blivit ännu mer, packar väskan, på med jacka och skor. Försöker springa men inser att de är för halt, med min väska på 1000kg ramlar jag hur lätt som helst. Intalar mig själv att ja, jag hinner med tunnelbanan. Det är först när man kommer ned på perrongen, ser dörrarna stängas och tubjäveln åker iväg man inser hur mycket man hatar dessa mornar bara att vänta 8min då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: