Honey, I'm home!

Nu är jag äntligen tillbaka i rutan. Gårdagen var väldigt stressig, men fantastiskt rolig!
Redan vid 11 var jag och Jonte i Centrum för att handla in det sista, sedan gick vi vídare för att fixa i lokalen, Petra kom förbi och hjälpte till. När vi var någelunda klara i lokalen åkte Petra och jag hem till mig för att laga mat, baka och fixa oss. Stress, stress, stress !

Men, ja det gick bra! När kl var runt halv fem satt vi i bilden med typ hundra färdig packade väskor, väl framme i lokalen började vi fixa de sista innan gästerna skulle komma. Eller ja.. det var nog mest Petra och Jonte som fixa och stressa.. jag bakade frosting och sminkade mig... inte smart.

Är iallafall jätte nöjd över kvällen, och jätte glad över att jag har så fantastiska vänner! Tack alla ni för att ni kom och tack snälla för alla fina pressenter! Men Speciellt tack till Petra och jonte som hjälpt mig hela dagen och kvällen, ni är underbara!


Idag fick jag äntligen sova ut, ändå är jag trött som sjutton just nu. Adrian och jag låg och sov till kanske halv 12, men låg och sega i sängen ett bra tag. Tror inte vi började röra oss mot Centrum för ens vi två halv tre tiden.. Väl i centrum gick vi mest runt, jag köpte läggings och lip butter. (CHOKLAAAAAAAAAAAAD <3) Vi gick vidare hem till mig och jag började städa och slänga massa saker. Vill få plats med alla mina nya saker som jag fick igår! Kvällen spenderades hemma hos Adrian där jag fick ännu mer paket, 3 berlocker och en smyckehängare, som jag änvänder som tofs & hårtillbehör hängare! (Eftersom jag fick ett jätte jätte fint "smycketräd" av Izabella igår!!) 

När jag kom hem gick jag ut med Melker, sedan har jag bara försökt klura ut vad jag ska göra med alla mina milljoner ljus som jag lyckades samla på mig under gårdagen! haha.. HAr försig en låda FULL med ljus.. men tråkigt atta bara slänga ned dem där tycker jag... Men men!
 















(SÖÖÖÖT)

















Postat av: Petra

Fan va bra bilder :) Du borde redigera dem lite så man inte ser så blek ut bara ;)

Älskar smyckesträdet! ME WANT!

2012-02-13 @ 17:58:36
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: