Godmorgon!

Jo, jag har väl varit lite off de senaste dagarna, varför vet jag inte riktigt, har nog inte haft så mycket tid vid datorn.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är ledig från jobbet och jag vet att jag ska träna. Men jag ska också vara med Adrian som inte verkar ha vaknat än... så just nu sitter jag bara och väntar.

Imorgon börjar sista veckan i skolan innan lovet, SKÖNT! fast en hel del känns det som ska in.. Får helt enkelt göra det bästa utav situationen.

Tänkte bildbomba lite med lite bider som jag tagit när jag inte har bloggat, är inte så mycket men, bättre än inget!






Det här superfina handgjorda armbandet fick jag av Anna i veckan! (Födelsedagspresent)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: