Äntligen hemma igen!

Nu är jag äntligen inne i värmen igen!
Blev en lång dag inne i stan idag, och trots jag lovade mig själv att bara köpa EN sak, kom jag hem med lite mer. Farligt............ kan inte låte bli, börjar nog utveckla ett farligt beroende.. haha.

Jag önskar att jag hade hur mycket pengar som helst..tänk er att slippa den där hemska ångesten när man köpt en massa, tänk er hur jävla bra det skulle kännas att bara kunna knata in en affär och köpa allt snyggt, hur mycket du vill, att inte ens behöva kolla på prislappen.. åh! Dream life.. Men omöjligt.

Jag vet inte hur tiden lyckades flyga förbi så snabbt, vi gick runt lite över allt och vips så var klockan sex... sen 7. och ja.. nu är klockan ca halv 8 och jag är hemma. okej, jag gick ubersnabbt ut med Melker utan att ens ta av mig skorna direkt när jag kom hem.. Men iallafall!!

Det bästa köpet idag måste nog iallafall vart en vit mössa på Gina för 30kr, jag höll på att dö av köldsakdor på mina stakars öron, men sen blev de då allt varmt och skönt! haha.

Nu om en halvtimme börjar Ä N T L I G E N Melodifestivalen, åååh! Love Love Love. Kommer bli awesuuuuuuum
Okej, är lite för övertaggad.. hoppas att ni hittills har haft en bra Lördag!

Vi hörs om en stund!




Postat av: Gabbi

Sv: Tack sötis! =)

2012-02-04 @ 20:27:06
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: