23:17

Då var dagen slut!
Även fast jag bara haft en lektion känns det som jag gjort en hel del idag! Gick som sagt upp 8, somnade inte om... Åkte till Eriksdalshallen vid halv 12. Körde mördarpassat (Hoppas på att kunna komma upp ur sängen imorrn..) När jag skulle hem var det såklart en massa förseningar, tåget vände dessutom i Hökarängen.. Skyndade mig hem och duschade. Sen runt 14 träffade jag Petra i Centrum. Vi kollade på allt och ingenting, men vi båda fick väl med oss lite krimskrams hem!

Vi begav oss iallafall hem till mig, här har vi inte gjort så mycket.. Petra lockade mitt hår.. vi lekte lite med Melker och pratade massa. Har iallafall haft jätte roligt idag, känns jätte bra!
Och imorrn blev det ju en oväntad sovmorgon till! Åh, om ändå livet alltid kunde vara så här bra?

Men.. Nackdelen är väl 2½ h psykologi i slutet av dagen, dessutom måste jag och Anna jobba STENHÅRT. Ser inte fram emot det... Men det är imorrn! Idag är det fortfarande Torsdag och det jag har framför mig nu är lite data och sängen!
Hoppas att ni haft en lika härlig dag som jag!

 



De flesta av bilderna (Alla de  bra) Är tagna av Petra!

Postat av: Petra

Haha muppbild på den med mig och Melker :P

Tack för idag <3

2012-02-02 @ 23:52:14
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: