23:04

Sitter och gäspar framför datorn, har vart en lång dag idag, men imorrn har jag sovmorgon! så det är okej att vara vaken nu!

när jag kom hem från jobbet städade jag äntligen rummet och skrivbordet, så skööönt att jag äntligen kan sitta här nu igen. Få se hur länge de håller den här gången.. Annars har jag suttit och kämpat med bloggen. Är inte helt nöjd, finns lite till som ska fixas, sen är jag nog klar!

Just nu sitter jag och kollar runt på lite hemsidor, finns så mycket som jag vill ha.. ååh!
Haha, sitter på e.l.f och kollar lite, som vanligt. Har beställt alldeles för mycket där i från så nu får jag sansa mig.. men jag vill så gärna.. haha! Nej men de senaste månaderna har det vart lite väl mycket.. Just nu är allt jag vill ha ngt för mina tråkiga ögonbryn.. men allt är Out of stock, såklart!

Får kolla vidare, men måste lova mig själv att inte köpa något!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: