Måndag morgon, började inte så bra.

Kl stod på 05:50, skulle ut och springa! Trodde jag iallafall, det kan vara bra att fakriskt trycka på alarmet också! Så tjugo i åtta vaknade jag och Melker idag, börjar halv nio... score.

Men jag går helt enkelt på nästa lektion istället! Så ska nu bara äta frukost och sen ge mig in i duschen!
Jag hoppas att er morgon startade bättre än min!



Postat av: B

Själv klev jag till min stora förvånan upp i tid runt 7:00 tiden. Går ut till köket med katten springades mellan benen, självklart vill den lilla saken ha mat så jag öppnar skafferiet för att leta fram nåt till både han och mig, men han hinner före, hoppar upp i skafferiet och välter ner 2 burkar tonfisk rakt på vänsterfoten. Även om dom knappt väger 0,5 kg tillsammans så gjorde det förjävla ont från en halv meters höjd.

Nåja, värre kan det ju inte bli? Ner mot bussen med en halvt bruten fot, ställer mig på andra sidan gatan och väntar på att få komma över, men nä, med en miljon bilar åkandes i 300 km/h så är det rätt svårt att komma över. Så när det väl blir grönt så åker bussen iväg.. Nästa buss kommer 10 min försent. Kan nog lätt säga att jag hellre hade velat försova mig bara

2012-04-23 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: