Förbereder inför imorgon.

Snart dags att lägga sig och sova sina timmar så att man är pigg inför nationella imorgon. 5h långt prov.. den är nice. Har planerat min morgon, duschat och ja. Jag är redo!

Dagen idag har gått snabbt, var ute och sprang och gick och tränade, kl 14:00 var jag i skolan och gick hem när dagen var slut. träffade Charlie och Jonte en stund och sprang sedan vidare till gruppträffen. och där var dagens äventyr i princip slut.

Hann även bli attackerad av en hund när jag var ute och sprang, hur det gick till forstår jag faktiskt inte, hann inte uppfata vad som egentligen hände, allt jag vet är att jag har ett ömt ben med två små sår och ett par byxor med ett litet hål i! Underbart.

Imorgon är det som sagt nationella, finns miljoner förberedelser som man kan göra men jag vet inte alltså.. har aldrig riktigt förberett mig inför nationella, jag kommer ändå göra och skriva som jag alltid gjort. Det är ju liksom.. så jag skriver och det som de sedan ska bedömma, men jag hoppas såklart på det bästa! Kommer nog bara sitta och äta i 5h... vad fan ska jag skriva om?

btw,  vi hittade nu under kvällen en fästing på Melker! Stakars hund, ska gå och ta bort den innan jobbet imorrn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: