Det börjar dra ihop sig!

Ja... om några timmar är det London som gäller, kommer bli så underbart!
Packningen gick ganska snabbt, har packat ned underkläder och 4 par tröjor, and thats it! Ska packa ned hygienartiklar, plattång pyamas osv imorrn bitti sen när jag är klar med allt, sen har jag faktiskt inte så mkt mer att ta med mig!

Sitter med en äcklig historiauppgift just nu, kommer ingen vart och om jag ska hinna lämna in den i tid måste den vara klar innan vi åker, kommer ju inte hända precis.... suck. måste duscha också, OCH lägga mig tidigt... 05:15 ska jag möta Bella vid Centralen imorrn, awesome.


Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Åh jag vill också till London!:D

2012-04-27 @ 21:09:45
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: