Torsdag

Hej alla glada!
Ni vet ju redan hur min morgon startade... Haha.

Men jag tror att allt gick bra för hunden, en säkerhetsvakt kom och hämtade hunden i gullmars.

Uppvärmningen gick... Sådär. Tappade bort mig en massa och usch.. Panik!
Men.. Nu är det iallafall gjort!

Åkte tillbaka till skolan och började skriva på inlämningsuppgiften som ska vara inne idag. Och eftersom jag smart nog inte ens hade börjat med den så var det bara att gå tillbaka till skolan som gällde.

Jag lyckades faktiskt göra klart hela.. Hade räknat med att få jobba lite ikväll också.. Men nu slipper jag!

Har precis vart hos mormor och hjälpt henne lite nu, sitter på tunnelbanan på väg mot Farsta, dansen börjar 18:30. Får nog äta något fram tills dess!

Puss så länge!


Postat av: emelie

1 Golden Circle biljett säljes till Britney Spears i globen den 16 Oktober!

Intresserad? kommentera på min blogg eller maila mig på [email protected]

2011-09-29 @ 19:08:52
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: