SÖS

Hello..
Då var måndagen äntligen överstökad, den värsta skoldagen på veckan!
Fast.. säger inte att morgondagen kommer bli bättre den här veckan.. Vi har nämligen idrottsdag imorgon..USCH!
Inte riiiktigt mitt starkaste ämne. Visst har de dagarna vart roliga förr, fast... det var nog mer på högstadiet!

Efter skolan mötte jag upp mamma, vi åkte vidare till Södersjukhuset för att hälsa på mormor, hon har legat där i snart två veckor nu. Hon ser iallafall väldigt mycket piggare ut och skulle kanske under veckan flyttas till dalens sjukhus i Enskede. Där kommer hon nog bara stannar några dagar, sen kommer hon äntligen att få åka hem igen!

Jag tycker att det tar så mycket batteri att lyssna på musik i iphonen, eller så stör mobilen under lektionen, så jag har bestämt mig för att lyssna på musik på antingen min Ipod Nano eller min Ipod touch. Tror nog jag väljer min nano... Den är liten och bekväm. De ända jobbiga är väl att den inte har spotify.. fast då kan jag ju alltid använda mobilen så.. Ska försöka uppdatera musiken i den nu under kvällen, fast först Idol!

Kram, hörs snart!



åh, längtar tillbaks till London!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: